Alla inlägg under februari 2013

Av anna hull - 17 februari 2013 20:05

vad ska man säga,, tänkte att jag skulle träna som fan innan jag skulle in o göra ett litet ingrepp på operation på torsdagen ifall att ,,,,ni vet hur man funkar :O/

 

blev ett härligt löppass med "arnegänget" i slingan. skönt att känna att man hänger med. och framförallt alla goa löpare. lite yoga,spin,,och box m.m

  

detta var tider det....gänget på turne.

fick vila i två heeela dagar,,,sen stod jag inte ut,,fast doktorn sa . vila i en -två veckor  i alla fall. Äh kan väl inte vara så skadligt att röra sej liiiite.

jaja..

lite träna bara

 

ännu ett härligt gäng..o gud tänk när man kan springa på det viset.....läääängtar

tiden går fort när man har roligt. o nu ska jag ha roligt så det så:O))))


Av anna hull - 10 februari 2013 20:45

fick jag i lördags, Varför ? jo för att vi återträffades vi ironladies. och då blir man påmind om vad man har gett sej in på.

herregud ,,nu måste jag sätta igång på allvar. tiden går verkligen föööööör fort.

 

nu känns det betydligt roligare att ge sej ut igen på de snöiga ,halkiga vägarna, börjar bli lite trött på detta nu, men med trevligt sällskap fixar man det mesta

 

Vi samlades hos hon som har vårdnaden för mej (Bästa Paula ),länge sen hon vårda mej ,men alla har vi fullt upp.

vilket också framkom när vi intervjuades av ystad allehandas reporter.

ojoj,,pennan hennes glödde. och nu går det inte att dra sej ur detta på något vis heller,

nä, det skulle jag aldrig göra heller, för det ska bli så förbannat roligt. att få genomföra detta tillsammans och hela resan dit,,,jag längtar efter allt som ska göras ,och detta delar jag med de här galningarna

 

JAG KOMMER ATT ÄLSKA ER ;;;;nu jäklar kör vi tjejer


Av anna hull - 6 februari 2013 20:42

 

känner jag mej för tillfället,,,,hittar inte riktigt den rätta "gajsten"

men den kommer ...väl. Tror nog många känner så. hittar inte riktigt lust o motivation.

Jodå nån minut kan den infinna sej ,suget att ge järnet och känna blodsmaken ,,grrr.

konstigt att man faktiskt gillar den känslan, det är väl lite "saddo" i en.

Cyklade i helgen till Kyhl ,det var en nderbar känsla att flyga förbi på asfalten. då på en mountainbike för att inte riskera omkullkörningar. blev bara 33 km men ändå. fötterna domna av kylan och bara jag ute på vägarna och jag kunde skråla högt låtarna på radion.. tjohooo

   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards