Alla inlägg under maj 2013

Av anna hull - 20 maj 2013 21:10

för ett bättre idag,,,,, nu förstår jag.

  har varit iväg på ett träningsläger med IMORN,,,,,för ett bättre idag, så jäkla bra sagt . varför skjuta upp allt . ta tag i det så blir det av och ett himla mycket bättre idag,och det är ju bara du som kan se till att det blir så...INGEN annan.. Men alla människor runt omkring kan ju hjälpa en på väg dit,,se då till för guds skull att du har rätt människor där ////

  det finns väldigt mååånga såna underbara människor som det är bra att ha där i sin omgivning, dem här tex.

Ölandsgänget ,som gärna dela med sej av erfarenheter och inte minst av sej själva.

  många fina och roliga minnen och upplevelser har jag fått med mej, och vänner som jag hoppas få se och träffa igen))))

  och alla med samma brinnande intresse ,,,,. så här såg köket ut.

  vi i järngänget var alla helnöjda med helgen på Öland. Laga punkteringar, växlingsteknik,, blåskyltsintervaller, simning, löpning,solsken, goa glada människor, underbar mat, och en massa massa massa inspiration som jag ska lagra i mitt innersta och som ingen ska kunna ta ifrån mej. (annars får jag åka dit igen och fylla på )  


Ok ,,nu drar jag vidare i min vardag som ska följas av mycket träning och i dem tuffa stunderna ska jag tänka på detta. och då kommer det gå lätt som en dans ))))))tjohoooo


Av anna hull - 6 maj 2013 20:10

,,en annan häftig endorfinkickkänsla i LAG

  och det är verkligen så,,,,delad glädje ,,,dubbel glädje,,,jäkligt mycket glädje

  att kämpa tillsammans och se till att ALLA är med 

cOOOOOL känsla     och publiken heja fram oss,,,Super Alerta Motionärer SAM- laget längs den 8km banan som bestod av 40 hinder       en del var riktigt tuffa minsann och var man lite kort i rocken så fanns där snabbt en hjälpande hand

  ja de hjäpande händerna och peppet var många och just denna bilden bara älskar jag , ja vill höll ihop hela vägen även när dödsångestens dörr stod på glänt så gav vi inte upp.  och i MÅL kom vi ALLA ,,,samtidigt.. som ett vinnande lag. 

och en erfarenhet mycket rikare ..att detta var FÖRBANNAT häftigt och ROLIGT o är det inte så man ska ha det 

  förresten är det inte ofta man får en köttklubba o en öl när man kommer i mål...OCH DET VAR DET VÄRT

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards