Alla inlägg under april 2013

Av anna hull - 28 april 2013 19:31

  YIF o tävlingar.... och jag som saaaa.

  att jag skulle stå över i år och fokusera på träning inför kalmarIRONMAN.

det blir ju inte alltid som man tänkt sej ,,,tänk att det lätt blir så,hmhm

  jaja ,,så kan det bli och jag ångrar inte det, för det e ju faktiskt himla kul när man väl är i allt det här igen.

  och en massa sköna goa vänner får man på köpet , de e inte illa det och det kan det ju vara värt ;O)

Av anna hull - 22 april 2013 20:00

det kan man ju undra,,,,sa en flundra

 

träning på hinderbanan i revingehed, 500 meter med 18 hinder,

lätt som en plätt ,,,tja inte riktigt. Allt som allt blev det 3 km hinderbana.

Ärligt ville jag avsluta innan, men kan ju inte ge mej. Nädå grabbarna grus i gänget peppa o stötta oss. och HJÄLPTE oss över de värsta hindrena. för ALLA skulle över ALLA hinder

 

Tack säger jag till er hjältar ,,tack

       

detta var några av hindrena. värst var de höga som man skulle ta sats och bara hoppa upp o över, sen den som de har i slutet på gladiatorbanan rullbandet,,, en hög vägg  denna under  

det var verkligen så..få ner pulsen o sen bara mata mata,,,små snabba fötter o en jäklaanamma. nu sitter man o plockar "spågor" i händerna,

  inte gnälla nu,,,det var skiiiitroligt tack alla som var merd att göra detta , speciellt magnus o markus som ledde o peppa oss. o chrille som var den snällaste hjälparen att "hutta" oss över hinderena.

  lite blåmärken får man tåla, detta insida lår, då ska vi inte snacka om armarna ,armbågarna m,m

men va fan ska en 45 årig kärring på en militär hinderbana att göra!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards