Alla inlägg under november 2013

Av anna hull - 1 november 2013 19:50

om alla som satt där hemma

    och hejande på mej/oss

  de som satt vid datan och såg våra splittider komma upp och som skrek och grät om vartannat, och bekymmrade undra varför Paulas tider inte kom upp ( hade hon brutit ) .

O Patrik skrev på fejan - nu har hon bara 4km kvar o jag vet att även om hon nu bryter benet så kommer hon i mål,,,Grattis

 

allt engagemang och hejande, de kunde jag aldrig föreställa mej, det gör mej så väldans rörd.

Syrran hade minitriathlon hemma med vänner och de heja vilt fram oss hela dagen,, varje gång de fick en ny splittid ,,ett nytt glas vin. vin-triathlon kalla dem det o även de var ansträngande fick jag veta


  

Att det var mycket publik var överväldigande, men nu i efterhand fått veta alla som var med mej den dagen gör mej otroligt rörd ,det trodde jag aldrig

Att ni var där med mej hela den 17 augusti 2013 helt overkligt . en dag som aldrig kommer att glömmas

FINNS INTE ORD ATT TACKA ALLA

Tack,,, speciellt lite extra till Roger o Theres som hjälpt mej med improviserade punkteringar o allt annat


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards